۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۲۴

در استرالیا برگزار شد؛

تظاهرات علیه محور ضد سوری / از سوریه دست بردارید

تظاهرات علیه محور ضد سوری / از سوریه دست بردارید

رسانه ها از برگزاری تظاهراتی در سیدنی استرالیا در حمایت از نظام سوریه و محکومیت توطئه ها و هجمه جهانی علیه این کشور خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون سوریه، تظاهرات گسترده ای در سیدنی در محکومیت هجمه شدید علیه سوریه و جنایات تروریستها برگزار شد.

این تظاهرات در خیابانهای شهر سیدنی استرالیا برگزار شد و تظاهرات کنندگان، هجمه شدید علیه سوریه و جنایاتی را که گروههای تروریستی مسلح مورد حمایت کشورهای غربی، عربی(عربستان، قطر و ...) و منطقه ای(ترکیه) علیه ملت سوریه مرتکب می شوند، محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات که گروه موسوم به " از سوریه دست بردارید" آن را سازماندهی کرد، پرچمهای سوریه و پارچه نوشته هایی در دست داشتند که عبارتهایی در محکومیت هجمه جهانی و تلاشهای بیهوده غرب و برخی کشورهای عربی و ترکیه برای به زانو درآوردن سوریه در آن نوشته شده بود.

به گفته شرکت کنندگان در این تظاهرات، تلاشهای خصمانه محور ضد سوری با دیوار بلندی به نام ارتش و عزت و کرامت ملت سوریه و حمایت آنها از رهبری سوریه روبرو شده است.

تظاهرات کنندگان که از مهاجران سوری و شهروندان عرب مقیم استرالیا بودند، بر حمایت کامل خود از سوریه تاکید و اعلام کردند مطمئن هستند که توطئه و تلاشهای فتنه افکنانه در سوریه با شکست روبرو می شود.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با اعلام حمایت از برنامه سیاسی برای حل بحران سوریه با ملت، ارتش و رهبری سوریه در مقابله با هجمه همه جانبه ای که با آن روبرو هستند، ابراز همبستگی کردند.

کد خبر 1813989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha